nurul syafiqah

nurul syafiqah

Thursday, June 9, 2011

deeply in love with him
first of alI, i want to tell to all my readers that I have fallen in love with him. Who is it? Faizal monthazali definitely. hahah. actually, I never thought I would fall in love with him ..my heartbeat  said so ..
about my past. I hope, I will kill it slowly. insyaalaah. I tried and I thought I was doing. because I have been receiving other people in my life. <3 <3 <3


7.6.2011
macam x percaye jew yg nurul dahh pown "couple" ngn dye. dlm erti kate laen ''serious relationship" dengan dye. actlly it happens so faster n unexpected. btw, it been 3 day 3 night. sekejap jew. baru  knl beberape hari dahh pown couple.  ahhahah. jodoh kowt. nurul x nak laa lepas nie putus agy. arghhh. minx djauhkann. nurul xnakk betukar2 dahh..nurul nakk kami alwys together forever. hope, dye yang terakhir oke aliff aziz..?? janji xnak tinggalkan awak.hhahahha.
aliff aziz?? sape plakk?? hahahha. faizal montazali lahh. ain lahh kate dye mcm aliff aziz. dye kate muke faizal mcm aliff aziz. ade lahh iras2 sket. heee:)

 ade nampak same x?? hahahah

mimpi <3 <3
sepanjang ptg tadi. asek mcg dye jew. tetibe dye x reply pown mcg nurul. kol xagkt. hmm, geram jee ase. tunggu punye tunggu last2 bole tetido. then,boley plakk nurul mimpi bkn2 pasal dye. hm. lame gakk lahh mimpi pasal dye. tao mimpi apew?? mimpi nurul betunang ngan dye.. ahhahaha. lawak doe.nurul tetido dlm pkol 3 ptg cm tuhh. n tebagon pkol 5.43ptg. itupown selepas mendapat panggilan daripade dye. tao2 jee owg termimpi kann dye. heheheh. then nurul g tao lahh about mimpi 2
nurul : __________btw, i mimpi u 
faizal: eh yeke you ? you mimpi cane ? hahah. org tue2 kate, kalau perempuan mimpi lelaki tu,makne nye die da jatuh cinta. ecece, malu plak i :P hahahahhaha:D

nurul: hahah. yeke? so i dah fall in love la nie ? hee. i mimpi i baru jew kapel ngn u. then u nak betunang ngn i. coz u kate u xnk kehilangan i. i pown setuju. hahah
faizal hahaha. yele la tu kan. mne la i tao you da fall in love dgn ke belum, tu org tue2punye cinte,hahahha wow, nampak tak mcm mane i syg kan you, tu i na ckp dpn2 ta berani, tu yg sampai kan melalui mimpi. ecece :P

nurul: eleh. yelah faizal. hope u xkan tinggalkan i ok.

faizal: okay, i pun harap you yg ta kan tinggalkan i k?

ofcos lahh faizal. i xkan tinggalkan u. sampai bile2 hunn. ilysm.

No comments: