nurul syafiqah

nurul syafiqah

Tuesday, August 23, 2011

nurul !! kau terlalu kejam.

han jeJangan sesekali kamu bersikap kejam memberikan harapan pada seseorang itu lalu dia jatuh cinta sedangkan diri kamu tidak mencintainya.

Jangan sesekali kamu hadir dalam hidup seseorang kalau ia hanya kamu rasakan akan menghancurkan perasaanya.

Jangan sesekali kamu menatap tepat di matanya jika semua yang kamu lakukan hanya kepalsuan belaka.

Jangan sesekali kamu mengambil berat ke atas dirinya terlalu berlebihan hanya kerana sekadar simpati kelak bimbang dirinya menaruh hati padamu.




yaallahh kejam nye aku. terlalu kejam membuat seseorang yg terlalu baekk menderite,tersekse dan sengsare. sedangkan aku?. hidup dalam kepura puraan dan kepalsuan. penuh dengan pembohongan!! perlu kah aku berterus terang?? walaupun kelak akan melukakan hati seseorang yang terlalu mencintaiku?? aku ibarat ditelan mati mak. diluak mati bapak. tak tahu kemane jalan yang harus aku seberangi. samaada kekanan atau kekiri.  toleh kekanan takut menyesal. toleh kekiri takut ada yang menderita. dugaan oh dugaan. 
love is not something that you can take it easy. its hard for me to face it. OMG. nurul, hatimu berbelah bagi :(

No comments: